مزایای بازاریابی ایمیلی
1. نرخ بازگشت سرمایه بالا: طبق آمارهای منتشر شده، در سال 2015 استفاده از بازاریابی ایمیلی
نرخ بازگشت سرمایه ای معادل 30 دلار به ازای 1 دلار داشته است.
و در سالهای اخیر هم نرخ صعودی داشته است.
2. تاثیر فوری: با استفاده از پنل های ایمیل مارکتینگ میزان انبوهی ایمیل ارسال میشود که میتوان انتظار بازدید بالایی در همان ساعات اول از آنها داشت.
3. مخاطبان جهانی: با وجود شبکه های اجتماعی هنوز هم ایمیل بیشترین مخاطب را در جهان دارد.
4. سهولت : نحوه کار با این پلنل ها بسیار آسان است و امکانات زیادی برای ارسال انبوه ایمیل بدون هیچ محدودیتی دارند.
5. قابلیت سنجش: با استفاده از امکانات جدید ایمیل مارکتینگ میتوانید
به راحتی نتایج فعالیت های ایمیلی خود را آنالیز کنید و به عنوان مثال فاکتورهایی همچون نرخ تبدیل و نرخ بازدید را مشاهده نمایید.
6. افزایش میزان درآمد و فروش :موسسه Marketing Week طی آماری میزان درآمد از بازاریابی ایمیلی را
29 میلیارد یوروو اعلام کردم که این خود نشان دهنده اهمیت نقش ایمیل مارکتینگ است.
7. امکان هدف گذاری: میتوان در ارسال ایمیل انبوه مشخص کرد ایمیل ها تنها برای گروه خاصی ارسال شوند.
8. هزینه پایین: شما برای شروع ایمیل مارکتینگ نیاز نیست هزینه کنید و برای این کار سرویس های رایگان نیز وجود دارد.
البته امکان محدودی دارند ولی میتوانند شروع تجربه شما از بازاریابی ایمیلی باشیند.
همچنین بخوانید: کاربرد ایمیل مارکتینگ ، چه زمانی از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟