چند نکته کاربردی ایمیل مارکتینگ
چند نکته کاربردی ایمیل مارکتینگ با شما در مورد اهداف ایمیل مارکتینگ، نکات اثبات شده ایمیل مارکتینگ و اشتباهات خطرناک در ایمیل مارکتینگ نکات کاربردی را بیان می کند.
اگر قصد تبلیغات به روش ایمیل مارکتینگ دارید حتما چند دقیقه وقت بگذارید
و حداقل سرفصل هایی که باید مد نظر داشته باشید را یک مرور ساده کنید.
اهداف ایمیل مارکتینگ
* افزایش ارتباط موثر یك کسب و کار با مشتري هاي حال حاضر و قدیمي آنها؛
به این منظور که فروش تداوم پیدا کند و وفاداري ایجاد شود.
* ارسال ایمیل براي افزایش کاربران جدید.
* به دست آوردن مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلي به خرید فوري
* تبلیغ دیگر کمپاني هاي شریك و دیگر برندهاي خود ما درکنار ارائه محتوایي مفید.
* به اشتراک گذاري تبلیغات شخص ثالث
چند نکته اثبات شده کاربردی ایمیل مارکتینگ
* درصد بازشدن ایمیل ها، در سال 2016 ،24 %بوده است.
* بیشترین میزان غلط بودن ایمیل ها در آسیا است و 5.33 %است.
* اگر کسي 3 بار ایمیل را باز نکرد، به احتمال زیاد باز هم این کار را نمی کند.
* درصد استفاده کاربران از موبایل، 10 %بیشتر از کامپیوتر شخصي است.
* بیشترین ایمیل ها در جهان در روزهاي تعطیل باز مي شوند.
* بیشترین ایمیل ها در جهان در ساعت 15 هر روز باز مي شوند.
اشتباهات خطرناک در ایمیل مارکتینگ
* بانك ایمیل خریداري کنید!
* به ندرت براي مخاطبان خود ارسال دارید
* ایمیل خوش آمدگویي ارسال نمي کنید!
* عدم اعتماد به غریزه خودتان در ارسال
* عدم درج لینك لغو عضویت
* انتقال مخاطب به لینك اشتباه
* عدم مشاوره از کارشناسان خبره
ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش موثر در تبلیغات هدفمند تحت وب و اینترنتی به شمار می رود
البته نکات ریز و آموزشی فراوانی دارد که باید به آن ها بسیار دقت کنید تا از این ابزار به نحو مفید استفاده کنید.
اگر به صورت فنی و حساب شده از ایمیل مارکتینگ استفاده نکنید مطمئن باشد که پول خود را هدر داده اید.